- Definicje
- Postanowienia ogólne
- Uczestnictwo w Programie
- Czas obowiązywania Programu
- Zasady Programu
- Procedura zamówienia nagrody w Sklepie Partnerskim Programu
- Procedura zamówienia nagrody z Katalogu Nagród Stanley
- Obowiązki podatkowe
- Reklamacje
- Dane osobowe
- Postanowienia końcowe
- Załącznik nr 1 – wzór pełnomocnictwa
- Definicje
- „Program” – program lojalnościowy pod nazwą „Stanley Profit” umożliwiający jego uczestnikom gromadzenie punktów w zamian za zakupy narzędzi ręcznych marki Stanley u autoryzowanych dystrybutorów tych produktów, a następnie ich wykorzystanie do zamawiania nagród zgodnie z zasadami Programu.
- „Strona Internetowa Programu” - strona pod adresem www.stanleyprofit.pl udostępniająca w szczególności indywidualne konta Uczestników, panele do zamawiania nagród, informacje o Programie, regulamin Programu oraz panel dla Dystrybutorów służący do importowania danych zakupowych Uczestników.
- „Organizator” - Stanley Black & Decker Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, kod pocztowy: 00-838, Prosta 68, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000317222, NIP: 951-22-67-484 ("Organizator").
- „Produkty” – narzędzia ręczne znajdujące się w ofercie Organizatora pod marką Stanley, nabywane przez Uczestników u autoryzowanych dystrybutorów Stanley z wyłączeniem produktów sprzedawanych na licencji. Dla uniknięcia wątpliwości aktualne zestawienie produktów objętych Programem znajduje się pod adresem www.stanleyprofit.pl/produkty.
- „Uczestnik”- przedsiębiorca (osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną), prowadzący sprzedaż konsumencką produktów marki Stanley w formie stacjonarnych punktów sprzedaży detalicznej lub sklepów internetowych (zwanych dalej łącznie Sklepami), nie będący zarazem Dystrybutorem Produktów Stanley.
- „Dystrybutor” - autoryzowany dystrybutor produktów Organizatora odpowiedzialny za sprzedaż produktów Organizatora do Uczestników, dystrybuowanie materiałów informacyjnych o programie i rejestrowanie poszczególnych zakupów na kontach Uczestników. Lista dystrybutorów, którzy wspierają Program znajduje się na Stronie Internetowej Programu.
- „Koordynator” - Karlsbad Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, kod pocztowy 03-680, ul. Wolbromska 38, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000140411, NIP: 118-16-62-282 odpowiedzialny w szczególności za administrowanie Stroną internetową Programu, zakup i dostawę nagród dla Uczestników Programu, rozpatrywanie reklamacji oraz bieżący kontakt z Uczestnikami.
- „Punkt Profit” - punkt przyznawany Uczestnikowi przez Organizatora w związku z zakupami Produktów na zasadach ogólnych Programu. Punkty Profit mogą być wykorzystane do zamawiania Nagród i Nagród Stanley Profit w Programie.
- „Punkt Stanley” - punkt przyznawany Uczestnikowi przez Organizatora w związku z zakupami Produktów objętych okresowymi akcjami promocyjnymi organizatora w ramach Programu. Informacje o zasadach przyznawania Punkty Stanley będą każdorazowo publikowane na Stronie Internetowej Programu. Punkty Stanley mogą być wykorzystane wyłącznie do zamawiania Nagród Stanley w Programie.
- „Nagroda” - produkt lub usługa, które Uczestnik może zamówić w zamian za określoną liczbę Punktów Profit w Sklepie Partnerskim Programu.
- „Nagroda Stanley” - produkt który Uczestnik może zamówić w zamian za określoną liczbę Punktów Stanley lub Punktów Profit w Katalogu Nagród Stanley.
- „Sklep Partnerski Programu” - sklep internetowy współpracujący z Koordynatorem, w którym Uczestnik może wybierać Nagrody w zamian za punkty w Programie. Aktualna lista Sklepów Partnerskich dostępna jest na Stronie Internetowej Programu.
- „Katalog Nagród Stanley” - panel służący do zamawiania Nagród Stanley na Stronie Internetowej Programu dostępny dla zalogowanych Uczestników Programu.
- „Konto Uczestnika” - indywidualne konto w systemie informatycznym udostępnionym przez Organizatora, dostępne po autoryzacji Uczestnika za pomocą loginu i hasła, umożliwiające w szczególności: dostęp do informacji o liczbie zgromadzonych Punktów Profit i Punktów Stanley; zapoznanie się z: regulaminem, listą produktów objętych programem, promocjami Stanley dla Uczestników; zamawianie Nagród; kontakt z Koordynatorem Programu.
- Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w programie lojalnościowym pod nazwą „Stanley Profit”.
- Celem Programu jest nagradzanie jego Uczestników za nabywanie Produktów Stanley z oferty Organizatora, w celu zintensyfikowania sprzedaży, umocnienia dobrych relacji handlowych z Dystrybutorami Organizatora, poprawienia widoczności Produktów w punktach sprzedaży i zwiększenia odsprzedaży Produktów do klientów końcowych.
- Program obowiązuje na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Uczestnictwo w Programie
- Program adresowany jest wyłącznie do przedsiębiorców prowadzących sprzedaż detaliczną Produktów dla klientów końcowych w formie sklepów stacjonarnych lub internetowych posiadających autoryzację Organizatora.
- Z uczestnictwa w Programie wyłączeni są Pracownicy Organizatora i Koordynatora oraz Dystrybutorzy Produktów Stanley oraz członkowie ich rodzin. Przez członków rodziny rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, rodziców małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.
- W przypadku prowadzenia przez przedsiębiorcę więcej niż jednego sklepu Uczestnikiem może być oddzielnie każdy Sklep, traktowany na potrzeby Programu, jako jednostka organizacyjna przedsiębiorcy.
- Przystąpienie do Programu wymaga:
- Zgłoszenia chęci udziału w programie przez założenie Konta Uczestnika, oraz
- akceptacji przystąpienia do Programu przez Organizatora.
- Do zgłoszenia chęci udziału w Programie, założenia Konta Uczestnika uprawnione są wyłącznie:
- osoby upoważnione do reprezentacji Uczestnika, zgodnie z wpisem do CEiDG lub KRS, lub
- osoba posiadająca ważne pisemne pełnomocnictwo udzielone przez Uczestnika. Wzór pełnomocnictwa o którym mowa w zdaniu poprzedzającym stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu i jest dostępny do pobrania ze strony pod adresem www.stanleyprofit.pl/pelnomocnictwo.pdf.
- Konto Uczestnika tworzone jest na Stronie Internetowej Programu poprzez
- Podanie niezbędnych danych:
- Nazwa przedsiębiorcy,
- Adres rejestrowy przedsiębiorcy,
- Nazwa sklepu,
- Adres sklepu,
- Numer NIP sklepu,
- Adres e-mail służący do kontaktu w programie,
- Imię i nazwisko i telefon kontaktowy osoby uprawnionej do składana oświadczeń woli w związku z Uczestnictwem w Programie („Przedstawiciel Uczestnika”),
- Wybranego przez Uczestnika loginu i hasła dostępowego do Konta Uczestnika.
- Złożenie wymaganych oświadczeń przez zaznaczenie odpowiednich pól formularza.
- Dołączenie skanu lub czytelnego zdjęcia pełnomocnictwa o którym mowa w ust. 5 powyżej – o ile pełnomocnictwo jest wymagane.
- Potwierdzenie rejestracji przez kliknięcie na przycisk „wyślij”.
- Uczestnictwo w programie jest rozpatrywane przez Organizatora w ciągu 5 dni roboczych od przesłania zgłoszenia. Informacja na temat akceptacji lub braku akceptacji uczestnictwa w Programie przesyłana jest na adres e-mail podany podczas tworzenia Konta Uczestnika.
- Dane Uczestnika mogą być edytowane w czasie trwania programu po zalogowaniu się do Konta Uczestnika. Uczestnik zobowiązuje się do aktualizacji danych na swoim Koncie Uczestnika w przypadku zaistnienia zmian. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub brak działania spowodowane nieaktualnymi danymi.
- Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych na Koncie Uczestnika i pełnomocnictwa oraz, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, do wykluczenia Uczestnika z Programu.
- Do składania oświadczeń woli w ramach Programu uprawnione są wyłącznie osoby, o których mowa w pkt 5. Regulaminu.
- Uczestnictwo w programie jest bezpłatne i dobrowolne. Przystępując do Programu Uczestnik wyraża zgodę na udział w Programie na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Organizator może wykluczyć Uczestnika z udziału w Programie w przypadku naruszenia przez Użytkownika zasad, a w szczególności, gdy:
- Osoba zgłaszająca Uczestnika do udziału w programie nie była do tego upoważniona,
- Podane w trakcie rejestracji lub składania zamówienia Nagrody dane są niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich, lub
- Uczestnik dopuścił się naruszenia postanowień Regulaminu, przepisów powszechnie obowiązującego prawa, norm współżycia społecznego, zasad bezpiecznego korzystania ze Strony Internetowej Programu.
- Czas obowiązywania Programu
- Program trwa od dnia 11 grudnia 2018 r. do odwołania. O dacie zakończenia Programu Organizator powiadomi Uczestników z 60-cio dniowym wyprzedzeniem przez publikację stosownego komunikatu na stronie internetowej pod adresem: www.stanleyprofit.pl i poprzez wiadomości e-mail wysłane na adresy kontaktowe Uczestników.
- Punkty Profit zebrane przez Uczestników zachowują swoją ważność przez 90 dni od zakończenia Programu, wykluczenia lub rezygnacji Uczestnika z dalszego udziału w Programie. Po upływie tego czasu punkty niewykorzystane na Nagrody wygasają.
- Uczestnikom Programu nie przysługuje prawo do otrzymania ekwiwalentu pieniężnego za niewykorzystane Punkty Profit.
- Zasady Programu
- Uczestnicy Programu gromadzą Punkty Profit w zamian za zakupy Produktów z oferty Organizatora w myśl zasady, że za każde 100 zł netto wydane na zakup Produktów przysługuje 1 Punkt Profit.
- Punkty przyznawane są po uregulowaniu należności za zakupione Produkty.
- W przypadku dokonywania przez Uczestnika zakupów z odroczonym terminem płatności, Punkty Profit są naliczane na jego koncie wyłącznie po stwierdzeniu przez Dystrybutora terminowej wpłaty należności.
- W przypadku zwrotu Produktów przez Uczestnika oraz korekt powodujących zmniejszenie sprzedaży, od której nastąpiło naliczanie Punktów Profit, punkty te są odliczane z konta Uczestnika.
- Organizator może w trakcie Programu oferować „Promocje Stanley” w trakcie których za zakup określonych produktów, grup produktowych czy wykonanie dodatkowych zadań handlowych przysługiwać będą specjalne Punkty Stanley. O takich ofertach uczestnicy Programu są informowani za pomocą Strony Internetowej Programu.
- Punkty Profit są przyznawane przez Dystrybutorów na podstawie raportów sprzedażowych.
- Punkty Stanley są przyznawane przez Koordynatora na podstawie raportu Organizatora
- Wykorzystanie punktów zgromadzonych przez Uczestnika
- Punkty Profit mogą być wykorzystane do zamówienia Nagród dostępnych do sprzedaży na stronach Sklepów Partnerskich Programu oraz Nagród Stanley z Katalogu Nagród Stanley.
- Punkty Stanley mogą być wykorzystane wyłącznie do zamawiania Nagród Stanley z Katalogu Nagród Stanley.
- Punkty Profit i Punkty Stanley nie mogą być wykorzystane do zamówienia Nagród lub Nagród Stanley w połączeniu z dopłatą w gotówce.
- Zasady zamawiania Nagród w Sklepie Partnerskim Programu:
- Do zamówienia Nagród w Sklepie Partnerskim Programu uprawniają wyłącznie Punkty Profit.
- Minimalna liczba Punktów Profit zgromadzona na Koncie Uczestnika uprawniająca do zamówienia Nagrody: 100.
- 1 Punkt Profit = 2 zł do wykorzystania w Sklepie Partnerskim Programu.
- Wartości Nagród przeliczane są na Punkty Profit z zaokrągleniem w górę do liczb całkowitych, przykładowo:
- nagroda kosztuje 128,01 zł (w Punktach Profit przed zaokrągleniem: 64,05) co oznacza że jej ostateczna wartość wynosi 65 Punktów Profit;
- nagroda kosztuje 129,99 zł (w Punktach Profit przed zaokrągleniem: 64,995) co oznacza że jej ostateczna wartość również wynosi 65 Punktów Profit.
- Zasady zamawiania Nagród z Katalogu Nagród Stanley:
- Do zamówienia Nagród z Katalogu Nagród Stanley uprawniają zarówno Punkty Profit jak i Punkty Stanley.
- Minimalna liczba (suma) Punktów Profit i Punktów Stanley zgromadzona na Koncie Uczestnika uprawniająca do zamówienia Nagrody Stanley: 100.
- Wartość Nagród Stanley określona jest bezpośrednio w Punktach Stanley o wartości równej Punktom Profit.
- W zamian za zamówioną Nagrodę Stanley pobierane będą w pierwszym rzędzie Punkty Stanley, a następnie, w przypadku gdy ich liczba nie będzie wystarczająca, Punkty Profit.
- Koszty wysyłki Nagród i Nagród Stanley standardową przesyłką kurierską pokrywa Organizator. Wysyłki są realizowane przez Koordynatora.
- Procedura zamówienia nagrody w Sklepie Partnerskim Programu
- Uczestnik wybiera w Sklepie Partnerskim Programu Nagrodę o wartości adekwatnej do liczby zgromadzonych Punktów (stosownie do zapisów § 5 ust. 10).
- Uczestnik loguje się na swoim Koncie Uczestnika na Stronie Internetowej Programu.
- Uczestnik przechodzi do Formularza Zamówienia Nagrody w którym:
- wpisuje cenę zakupu widoczną w Sklepie Partnerskim Programu,
- wkleja link do zamówionego przedmiotu ze strony Sklepu względnie podaje jego dokładną nazwę wraz z ceną,
- potwierdza lub zmienia zdefiniowany w systemie adres dostawy,
- potwierdza zamówienie przez kliknięcie na przycisk „Zamawiam”.
- System komputerowy sprawdza stan Konta Uczestnika:
- Jeśli wartość Zamówienia przekroczy liczbę posiadanych przez uczestnika Punktów Profit – system wyświetli komunikat odmawiający realizacji zamówienia i zamówienie uzyska status „Anulowane”.
- Jeśli stan Konta Uczestnika pozwala na Zamówienie:
- Punkty Profit niezbędne do zakupu zostają zarezerwowane na koncie zmniejszając saldo punktów Uczestnika,
- Zamówienie kierowane jest do weryfikacji przez Koordynatora.
- W ciągu 7 dni roboczych od Zamówienia Koordynator weryfikuje faktyczny koszt zakupu, dostępność produktu i po stwierdzeniu zgodności z Zamówieniem kupuje Nagrodę dla Uczestnika i informuje go o przybliżonym terminie dostawy.
- W przypadku gdy koszt zakupu wpisany w Zamówieniu Uczestnika jest niższy niż faktyczny Koordynator dokonuje stosownej korekty na Koncie Uczestnika.
- W przypadku gdy koszt zakupu Nagrody jest wyższy niż wpisany podczas zamawiania, czasowej niedostępności Nagrody lub dostępnych jej różnych wariantów Koordynator kontaktuje się z Uczestnikiem w celu potwierdzenia i doprecyzowania jego decyzji o Zamówieniu.
- W przypadku rezygnacji z Zamówienia Zarezerwowane Punkty Profit wracają na Konto Uczestnika.
- Nagrodę wysyła Koordynator. Nagroda wysyłana jest przesyłką kurierską ze stosownym protokołem, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od zweryfikowania Zamówienia.
- Procedura zamówienia nagrody z Katalogu Nagród Stanley
- W celu zamówienia Nagrody Stanley („Zamówienie”) Uczestnik przechodzi do katalogu Nagród Stanley na Stronie Internetowej Programu, a następnie:
- Wybiera Nagrodę Stanley adekwatną do liczby posiadanych Punktów Profit lub Punktów Stanley,
- potwierdza lub zmienia zdefiniowany w systemie adres dostawy,
- potwierdza zamówienie przez kliknięcie na przycisk „Zamawiam”.
- System komputerowy sprawdza stan Konta Uczestnika:
- Jeśli wartość Zamówienia przekroczy liczbę posiadanych przez uczestnika sumy punktów (suma: Punkty Stanley + Punkty Profit) – system wyświetli komunikat odmawiający realizacji zamówienia i zamówienie uzyska status „Anulowane”.
- Jeśli stan Konta Uczestnika pozwala na Zamówienie:
- Punkty niezbędne do zakupu zostają zarezerwowane na koncie zmniejszając saldo punktów Uczestnika,
- Zamówienie kierowane jest do realizacji.
- W przypadku dostępnych różnych wariantów Nagrody Stanley lub czasowej jej niedostępności Koordynator kontaktuje się z Uczestnikiem w celu potwierdzenia i doprecyzowania jego decyzji o Zamówieniu względnie rezygnacji z zamówienia.
- W przypadku rezygnacji z Zamówienia zarezerwowane Punkty Profit/ Punkty Stanley wracają na Konto Uczestnika.
- Nagrodę Stanley wysyła Koordynator. Nagroda Stanley wysyłana jest przesyłką kurierską za wraz ze stosownym protokołem, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od zweryfikowania Zamówienia.
- Obowiązki podatkowe
- Nagrody/ Nagrody Stanley są wręczane zgodnie z aktualnymi przepisami podatkowymi. Uczestnicy Programu przyjmują do wiadomości iż Nagrody/ Nagrody Stanley stanowią ich przychód podlegający opodatkowaniu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
- Nagrody / Nagrody Stanley są przekazywane wraz ze stosownymi protokołami podającym ich wartość do celów podatkowych.
- Reklamacje
- Reklamacje mogą być zgłaszane w czasie trwania Programu oraz 30 dni po jej zakończeniu za pomocą: formularza kontaktowego dostępnego na Stronie Internetowej Programu, pisemnie za pomocą przesyłki listowej lub kurierskiej.
- O zachowaniu terminu decyduje data wysłania zarejestrowana na serwerze Strony Internetowej Programu, data stempla pocztowego lub data nadania przesyłki kurierskiej. Upływ tego terminu nie powoduje braku możliwości wystąpienia przez Uczestnika z roszczeniami w stosunku do Organizatora, w tym do dochodzenia roszczeń przed sądem.
- Reklamacje w formie pisemnej należy wysyłać na adres Koordynatora: Karlsbad Sp. z o.o. ul. Wolbromska 38, 03-680 Warszawa z dopiskiem: „Reklamacja - Stanley Profit".
- O wyniku postępowania reklamacyjnego Koordynator powiadamia Uczestnika Akcji w taki sam sposób, w jaki reklamacja została przesłana – listownie na adres podany w reklamacji – w przypadku otrzymania reklamacji za pośrednictwem poczty lub kuriera; pocztą elektroniczną – w przypadku otrzymania reklamacji e-mailem, w ciągu 14 dni od daty jej wpływu.
- Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Uczestnikowi przysługuje prawo do dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń we właściwym sądzie powszechnym. Prawo powyższe przysługuje Uczestnikowi również w przypadku nie skorzystania przez Uczestnika z postępowania reklamacyjnego opisanego w niniejszym Regulaminie.
- Jeżeli uzyskana w zamian za punkty Nagroda / Nagroda Stanley ma wady, Uczestnik zgłasza Koordynatorowi Programu za pośrednictwem Strony Internetowej Programu pisemną reklamację. W przypadku uznania przez Koordynatorowi zasadności zgłoszonej reklamacji, nagroda wadliwa podlega wymianie na nową, bez wad lub, w miarę możliwości, na inną nagrodę o tej samej wartości.
- Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych zebranych podczas niniejszej Programu jest Organizator.
- Na potrzeby Programu będą przetwarzane dane osobowe przedstawiciela Uczestnika zarejestrowane na Stronie Internetowej Programu: imię i nazwisko, telefon kontaktowy, adres e-mail, adres dostawy służący do wysyłki Nagród.
- Administrator danych osobowych może przekazywać dane następującym odbiorcom:
- Koordynatorowi, który działa na zlecenie Organizatora i na podstawie umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych, w celu organizacji i przeprowadzenia Programu, w tym wydania Nagród;
- Dostawcom usług pocztowych lub kurierskich w celu doręczenia Nagród Uczestnikom.
- Dane osobowe Uczestników Programu są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000).
- Podstawą do przetwarzania danych osobowych jest zgoda uczestnika. Kompletne wypełnienie formularza rejestracyjnego, z podaniem danych osobowych i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie, jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w Programie.
- Dane osobowe Uczestników zbierane w celu przeprowadzenia Programu zostaną usunięte lub zanonimizowane najpóźniej w terminie 60 dni od zakończenia Programu. Nie dotyczy to danych osobowych, które będą niezbędne dla rozpatrzenia złożonych reklamacji lub innych roszczeń jak również danych, których dalsze przetwarzanie będzie niezbędne ze względu na ciążące na administratorze obowiązki wynikające z przepisów prawa. Dane osobowe są chronione środkami technicznymi i organizacyjnymi, aby zagwarantować odpowiedni poziom ochrony, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Uczestnikom przysługuje prawo do:
- uzyskania informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o kategoriach przetwarzanych danych i ewentualnych odbiorcach danych osobowych, dostępu do swoich danych oraz prawo uzyskania kopii swoich danych,
- żądania sprostowania lub uzupełnienia swoich danych, jeśli są nieprawidłowe lub niepełne,
- żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym ze może to spowodować uniemożliwienie dalszego udziału w Programie,
- przenoszenia danych osobowych – poprzez otrzymanie ich od administratora formacie umożliwiającym ich przekazanie wybranemu przez uczestnika podmiotowi trzeciemu,
- wycofania zgody na przetwarzanie danych, z tym ze może to spowodować uniemożliwienie dalszego udziału w Programie,
- złożenia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa – w przypadku stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane sprzecznie z prawem.
- Wszelkie wnioski, pytania i żądania związane z przetwarzaniem danych osobowych powinny być kierowane do Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem email: Corinne.Herzog@sbdinc.com lub listownie na adres: STANLEY SECURITY EUROPE, Corrine Herzog, Esq. De Kleetlaan 5, 1831 Machelen, Belgium.
- Postanowienia końcowe
- Aktualny Regulamin Programu dostępny jest na Stronie Internetowej Programu pod adresem: www.stanleyprofit.pl/regulamin.
- Organizatorowi przysługuje prawo do zmiany Regulaminu. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Organizator opublikuje informację na Stronie Internetowej Programu, ze stosownym wyprzedzeniem. Organizator zobowiązuje się, że w przypadku zmian w Regulaminie, zmiany te w żadnym wypadku nie będą naruszać praw już nabytych przez Uczestników oraz nie będą pogarszać warunków udziału w Programie. W przypadku zmiany Regulaminu, po uprzednim poinformowaniu o tym Uczestników będą oni mieli prawo, bez żadnych konsekwencji, odstąpić od udziału w Programie.
- Przystąpienie do Programu wymaga uprzedniego zapoznania się przez Uczestnika z treścią niniejszego Regulaminu.
- We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy polskiego prawa.
Załącznik nr 1 – wzór pełnomocnictwa
